Cum își gestioneză oamenii de afaceri timpul eficient?

Una dintre cele mai des întâlnite probleme ale oamenilor de afaceri este gestionarea timpului. Această situație care îi face să îşi dorească ca ziua să aibă mai mult de 24 de ore. Mai bine de 70% din clienţii mei vin cu această problemă. Avem nenumărate ședințe de coaching individual gestionând şi eficientizând acest proces.

La sfârşit se atinge acel echilibru între viaţa profesională şi personală. Ba mai mult, clienţii mei apucă să se odihnească sau să îşi ia concediu.

Cum reuşim asta prin coaching?

Totul începe prin comunicare. Îi ajut pe clienţii mei să spună ”NU” şi să înveţe să ceară ajutorul. Atât de simplu. Din dorinţa de a face cât mai mult, mai bine şi mai repede, aceştia se angajează să care un bolovan după modelul lui Sisif. Prin asumarea faptului că nu sunt capabil fizic să facă totul, aceştia înţeleg, că adevărată performanţă a liderului este să își gestioneze oamenii şi timpul personal.

Secretul lucrurilor făcute la timp

O altă problemă pe care încerc să o remediez prin coaching este anxietatea provocată de deadline. Este dificil la început să crezi că poţi să treci este această presiune. Dar cu ajutorul coaching-ului te poți elibera de senzația de copleșire.

Stresul în asemenea situaţii este inutil. Nu va face decât să ocupe timp preţios care poate să fie folosit în gestionarea lucrurilor din agendă. Conştientizând această situaţie, vei avea o viziune clară asupra lucrurilor şi o să ştii să îţi ei un punct de respiro în care să analizezi situaţia la rece.

Dar pentru început te invit să reflectezi la această problemă şi să răspunzi la aceste întrebări pentru a ştii de unde să începi:

1.În ce parte a zilei sunt cel mai productiv?

2.Îmi place să mă ocup de un proiect mare din start, sau prefer să îl iau pas cu pas?

3.Știu să ofer un timeframe real?

4.Cat de productiv sunt cu adevarat?

© 2017, Mihai Stănescu. All rights reserved.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *